Fenerbahçe Beko’da kadro planlaması kapsamında bir ayrılık daha resmiyet kazandı. Sarı-lacivertliler, 2025-26 sezonu öncesinde takıma katılan Armando Bacot ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Çubuklu formayla üç kupa yaşadı
Armando Bacot, Fenerbahçe formasıyla geçirdiği süreçte önemli başarıların parçası oldu. ABD’li oyuncu, sarı-lacivertli ekipte 1 Türkiye Ligi, 1 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşadı.
Potaya yakın oyunu, fiziksel gücü ve mücadeleci karakteriyle rotasyonda görev alan Bacot, kısa sürede kazanılan kupalarla Fenerbahçe kariyerini tamamladı.
Yeni sezon öncesi kadro şekilleniyor
Kulüp, yaptığı açıklamada Armando Bacot’a çubuklu forma altında verdiği emekler için teşekkür etti ve kariyerinin bundan sonraki döneminde başarılar diledi.
Fenerbahçe Beko’da ayrılıkların ardından gözler yeni sezon kadrosuna çevrildi. Sarı-lacivertliler, hedefleri yüksek tutan yapısını korurken, kadro mühendisliğinde kritik adımlarını peş peşe atmaya devam ediyor.