Saracoğlu’nda mesai saati değişti: Yönetim her hafta sahada

Hız ve verimlilik dönemi Başkan Aziz Yıldırım’ın talimatıyla, uzun süredir uygulanan ayda bir toplanma geleneği rafa kalktı. Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleşen son zirveyle birlikte, yönetim kurulu üyelerinin artık her hafta bir araya gelmesi karara bağlandı.

Fenerbahçe’de artık hiçbir karar tesadüflere bırakılmıyor; yönetim kurulu, kulübün geleceğini yeniden dizayn etmek adına karar alma süreçlerini radikal bir hızla işletmeye başladı.

Hız ve verimlilik dönemi

Başkan Aziz Yıldırım’ın talimatıyla, uzun süredir uygulanan ayda bir toplanma geleneği rafa kalktı. Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleşen son zirveyle birlikte, yönetim kurulu üyelerinin artık her hafta bir araya gelmesi karara bağlandı. Bu yeni takvim, kulübün makro hedeflerine ulaşmasında ihtiyaç duyulan hızlı aksiyon alma kapasitesini artırmayı hedefliyor.

Saha ve bütçe tek masada

Toplantı gündeminin ana eksenini şampiyonluk yolunda atılacak stratejik adımlar oluşturdu. Teknik Direktör İsmail Kartal ve Futbol Direktörü Oğuz Çetin’in raporları doğrultusunda, yaklaşan Avusturya kampı ve transfer dosyaları masaya yatırıldı. Sadece saha içi değil, kulübün 120. yılına odaklanan finansal projeler ve gelir kalemlerini güçlendirecek ticari hamleler de masadaki yerini aldı.

Topuk Yaylası’nda kritik buluşma

Yönetim, 5 Temmuz’da start alacak Avusturya kampı öncesinde takımla olan bağını güçlendirmek adına Topuk Yaylası’nda bir araya gelme kararı aldı. İdari kadro ile teknik ekibin senkronize çalışmasını zorunlu kılan bu yeni periyot, sezonun genelindeki operasyonel disiplini pekiştirecek gibi görünüyor. Kulübü şampiyonluğa taşıyacak stratejilerin her hafta güncelleneceği bu yeni dönem, Fenerbahçe için zorlu ama bir o kadar da planlı bir sürecin başladığını müjdeliyor.

İLGİLİ HABERLER