Sarı-lacivertli yönetim, gol yollarındaki rekabeti artırmak adına Dortmund’un yıldızı Serhou Guirassy ile el sıkıştı; kulüpler arasındaki bonservis pazarlığı tüm hızıyla sürüyor.
Fenerbahçe’de transfer dönemi, Başkan Aziz Yıldırım’ın seçim öncesi verdiği "iki forvet" sözü doğrultusunda hareketli saatlere sahne oluyor. Vedat Muriç hamlesiyle taraftarını heyecanlandıran yönetim, hücum hattındaki ikinci büyük hamlesini Bundesliga’nın etkili ismi Serhou Guirassy ile yapmaya hazırlanıyor. 30 yaşındaki Gineli golcüyle prensipte anlaşmaya varan sarı-lacivertliler, rotayı tamamen Dortmund’un kapısına çevirdi.
Bonservis pazarlığında kritik viraj
Alman devi, deneyimli oyuncusu için 40 milyon Euro’luk bir bonservis bedeli talep ediyor. Fenerbahçe cephesi ise bu rakamı makul seviyelere çekmek için yoğun mesai harcıyor. Sarı-lacivertli kurmaylar, hem oyuncunun kulübüne olan aidiyetini hem de projenin gücünü kullanarak Dortmund'u indirim konusunda ikna etmeye çalışıyor. Görüşmelerde taraflar arasında mesafe katedilirken, imzaların atılması için kritik viraj dönülüyor.
İstanbul’un devlerinde hareketli gün
Transfer gündemi sadece Kadıköy’de değil, diğer kulüplerde de oldukça yoğun. Galatasaray, Icardi’nin durumuna bağlı olarak rotasını Omar Marmoush’a kırarken, Beşiktaş ise Juventus’tan Di Gregorio, Arthur Melo ve Dusan Vlahovic üçlüsüyle dev bir operasyona imza atmak istiyor.
Dünya Kupası sonrası milli takımlardaki hayal kırıklıkları teknik analistlerin radarına takılırken, kulüplerin hata payı olmayan bu transfer dönemindeki stratejik hamleleri önümüzdeki sezonun kaderini belirleyecek. Fenerbahçe, Guirassy transferini bitirerek taraftarına yeni sezonda iddialı bir mesaj verme konusunda büyük sınav veriyor.