Fenerbahçeli Kadınlar Derneği, düzenlediği "Yaza Merhaba" yemeğinde üyelerini aynı sofrada buluşturdu. Kalamış'ta gerçekleştirilen organizasyon, sarı-lacivertli camianın önde gelen isimlerini ve dernek üyelerini bir araya getirirken, sıcak atmosferiyle dikkat çekti.
Yönetim kurulu üyeleri de katıldı
Etkinliğe Fenerbahçeli Kadınlar Derneği üyelerinin yanı sıra Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ile Yasemin Babayiğit de katıldı.
Program, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel'in açılış konuşmasıyla başladı. Ardından söz alan Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, birlik, dayanışma ve Fenerbahçe değerlerine vurgu yapan konuşmalar gerçekleştirdi.
Aziz Yıldırım'ın mesajı okundu
Yoğun çalışma programı nedeniyle organizasyona katılamayan Başkan Aziz Yıldırım'ın gönderdiği mektup da gecede katılımcılarla paylaşıldı. Başkanın mesajı, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel tarafından okunurken salonda ilgiyle takip edildi.
Forma hediyesiyle anlamlı kapanış
Konuşmaların ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, günün anısına Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel'e Fenerbahçe forması hediye etti.
Samimi atmosferde geçen organizasyon, Fenerbahçe camiasındaki birlik ve dayanışma ruhunu bir kez daha gözler önüne sererken, sezon öncesinde sarı-lacivertli aileyi aynı değerler etrafında buluşturan anlamlı etkinliklerden biri olarak hafızalarda yerini aldı.