Fenerbahçeli Kadınlar yazı birlikte karşıladı

Fenerbahçeli Kadınlar Derneği'nin geleneksel "Yaza Merhaba" buluşması yoğun katılımla gerçekleşti. Organizasyonda birlik ve dayanışma mesajları ön plana çıktı.

Fenerbahçeli Kadınlar Derneği, düzenlediği "Yaza Merhaba" yemeğinde üyelerini aynı sofrada buluşturdu. Kalamış'ta gerçekleştirilen organizasyon, sarı-lacivertli camianın önde gelen isimlerini ve dernek üyelerini bir araya getirirken, sıcak atmosferiyle dikkat çekti.

Yönetim kurulu üyeleri de katıldı

Etkinliğe Fenerbahçeli Kadınlar Derneği üyelerinin yanı sıra Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ile Yasemin Babayiğit de katıldı.

Program, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel'in açılış konuşmasıyla başladı. Ardından söz alan Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, birlik, dayanışma ve Fenerbahçe değerlerine vurgu yapan konuşmalar gerçekleştirdi.

Aziz Yıldırım'ın mesajı okundu

Yoğun çalışma programı nedeniyle organizasyona katılamayan Başkan Aziz Yıldırım'ın gönderdiği mektup da gecede katılımcılarla paylaşıldı. Başkanın mesajı, Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel tarafından okunurken salonda ilgiyle takip edildi.

Forma hediyesiyle anlamlı kapanış

Konuşmaların ardından Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyeleri Volkan Akan ve Yasemin Babayiğit, günün anısına Dernek Başkanı Gülsüm Temelli Özel'e Fenerbahçe forması hediye etti.

Samimi atmosferde geçen organizasyon, Fenerbahçe camiasındaki birlik ve dayanışma ruhunu bir kez daha gözler önüne sererken, sezon öncesinde sarı-lacivertli aileyi aynı değerler etrafında buluşturan anlamlı etkinliklerden biri olarak hafızalarda yerini aldı.

İLGİLİ HABERLER