Fenermedia Parkede Fener Fenerbahçe, Jilson Bango ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe, Jilson Bango ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe Beko’da yeni sezon yapılanması sürerken Jilson Bango dönemi sona erdi. Sarı-lacivertli kulüp, kupalarla geçen süreç için Angolalı oyuncuya teşekkür etti.

Okunma Süresi: 1 dk

Fenerbahçe Beko’da kadro planlaması kapsamında bir ayrılık daha resmileşti. Sarı-lacivertliler, 2024-25 sezonunun ortasında takıma katılan Jilson Bango ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Kupalarla dolu bir dönem

Jilson Bango, Fenerbahçe formasıyla geçirdiği süreçte önemli başarıların parçası oldu. Sarı-lacivertli ekiple 1 EuroLeague, 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası şampiyonluğu yaşayan Bango, çubuklu formayla kupalarla anılan bir dönem geçirdi.

Takıma sezon ortasında katılmasına rağmen kısa sürede rotasyona dahil olan Bango, pota altındaki fiziksel varlığı, enerjisi ve mücadeleci yapısıyla Fenerbahçe’nin uzun rotasyonunda görev aldı.

Yeni sezon öncesi değişim sürüyor

Fenerbahçe Spor Kulübü, yaptığı açıklamada Jilson Bango’ya sarı-lacivertli forma altında verdiği emekler için teşekkür etti ve kariyerinin bundan sonraki bölümünde başarılar diledi.

Bu ayrılık, Fenerbahçe Beko’nun yeni sezon öncesi kadro mühendisliğinde attığı adımlardan biri olarak öne çıktı. Sarı-lacivertlilerde hedef değişmiyor; zirve yarışına yine güçlü, dengeli ve iddialı bir kadroyla girmek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *