Fenermedia Parkede Fener Fenerbahçe, Holland Woods II ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe, Holland Woods II ile yollarını ayırdı

Fenerbahçe Beko’da yeni sezon planlaması sürerken Holland Woods II dönemi sona erdi. Sarı-lacivertli kulüp, ABD’li oyuncuya emekleri için teşekkür etti.

Okunma Süresi: 1 dk

Fenerbahçe Beko’da kadro yapılanması kapsamında bir ayrılık daha resmileşti. Sarı-lacivertliler, 2025-26 sezonunda formayı giyen Holland Woods II ile yolların ayrıldığını duyurdu.

Kısa ama değerli bir dönem

Holland Woods II, sarı-lacivertli formayla geçirdiği süreçte takımın rotasyonunda görev aldı. Enerjisi, oyun temposu ve saha içindeki çalışkanlığıyla katkı vermeye çalışan ABD’li oyuncu, Fenerbahçe kariyerini geride bıraktı.

Kulüp, yaptığı açıklamada Holland Woods II’a çubuklu forma altında verdiği tüm emekler için teşekkür etti ve kariyerinin bundan sonraki döneminde başarı dileklerini iletti.

Kadroda değişim devam ediyor

Fenerbahçe Beko’da yeni sezon öncesi taşlar yeniden döşeniyor. Peş peşe gelen ayrılık kararları, sarı-lacivertlilerin kadro mühendisliğinde daha net, daha hedef odaklı bir yapıya yöneldiğini gösteriyor.

Holland Woods II vedası da bu sürecin bir parçası olarak kayıtlara geçti. Fenerbahçe Beko’da gözler şimdi yeni hamlelere ve sezonun ana kadro iskeletine çevrilmiş durumda.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *