Fenerbahçe Beko’da kadro planlaması doğrultusunda bir ayrılık daha resmiyet kazandı. Sarı-lacivertliler, 2025-26 sezonunda formayı giyen Brendan Medley Bacon ile yolların ayrıldığını duyurdu.
Çubuklu formaya teşekkürle veda
Brendan Medley Bacon, Fenerbahçe kariyerinde sarı-lacivertli formanın parçası oldu ve sezon boyunca takımın hedefleri için mücadele verdi. Kulüp, oyuncuya çubuklu forma altında verdiği tüm emekler için teşekkür etti.
Fenerbahçe’nin açıklamasında, Brendan Medley Bacon’a kariyerinin bundan sonraki döneminde başarı dilekleri iletildi.
Kadroda yeni dönem şekilleniyor
Fenerbahçe Beko’da sezon öncesi değişim süreci devam ediyor. Peş peşe gelen ayrılıklar, sarı-lacivertli ekibin yeni kadro iskeletini oluştururken daha net bir yapılanmaya gittiğini gösteriyor.
Brendan Medley Bacon vedası da bu planlamanın son adımlarından biri olarak kayıtlara geçti. Fenerbahçe Beko’da gözler şimdi yeni sezonun ana kadro yapısına ve yapılacak hamlelere çevrildi.