Fenerbahçe Beko'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, takımdan bir ayrılık haberi geldi. Sarı-lacivertli kulüp, 2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılan Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını resmen duyurdu.
Kısa sürede kupalarla taçlanan dönem
Zagars, Fenerbahçe formasıyla geçirdiği süreçte takımın önemli başarılarına ortak oldu. Sarı-lacivertli ekiple 1 EuroLeague şampiyonluğu yaşayan başarılı oyun kurucu, bunun yanı sıra 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası zaferinin de parçası oldu.
Gösterdiği mücadele, takım arkadaşlarıyla kurduğu uyum ve kritik anlarda ortaya koyduğu performansla taraftarın takdirini kazanan Zagars, kulüp tarihine kupalarla geçen isimlerden biri olarak veda etti.
Kulüpten teşekkür mesajı
Fenerbahçe Beko, ayrılığı duyurduğu açıklamada Arturs Zagars'a kulübe verdiği emeklerden dolayı teşekkür etti. Sarı-lacivertliler, başarılı basketbolcuya kariyerinin bundan sonraki bölümünde başarı dileklerini iletti.
Yeni sezon öncesinde kadrosunu şekillendirmeye devam eden Fenerbahçe'de gözler şimdi yapılacak yeni hamlelere çevrilmiş durumda. Zagars'ın vedası, kulüpte yeni bir yapılanmanın önemli adımlarından biri olarak kayıtlara geçti.