Fenermedia Parkede Fener Fenerbahçe, Arturs Zagars'a veda etti

Fenerbahçe, Arturs Zagars'a veda etti

Sarı-lacivertli forma altında unutulmaz başarılara imza atan Arturs Zagars ile yollar ayrıldı. Fenerbahçe, yıldız oyun kurucuya teşekkür ederek kariyerinin yeni döneminde başarılar diledi.

Okunma Süresi: 1 dk

Fenerbahçe Beko'da yeni sezon öncesi kadro yapılanması sürerken, takımdan bir ayrılık haberi geldi. Sarı-lacivertli kulüp, 2024-25 sezonu öncesinde kadroya katılan Arturs Zagars ile yolların ayrıldığını resmen duyurdu.

Kısa sürede kupalarla taçlanan dönem

Zagars, Fenerbahçe formasıyla geçirdiği süreçte takımın önemli başarılarına ortak oldu. Sarı-lacivertli ekiple 1 EuroLeague şampiyonluğu yaşayan başarılı oyun kurucu, bunun yanı sıra 2 Türkiye Ligi, 2 Türkiye Kupası ve 1 Cumhurbaşkanlığı Kupası zaferinin de parçası oldu.

Gösterdiği mücadele, takım arkadaşlarıyla kurduğu uyum ve kritik anlarda ortaya koyduğu performansla taraftarın takdirini kazanan Zagars, kulüp tarihine kupalarla geçen isimlerden biri olarak veda etti.

Kulüpten teşekkür mesajı

Fenerbahçe Beko, ayrılığı duyurduğu açıklamada Arturs Zagars'a kulübe verdiği emeklerden dolayı teşekkür etti. Sarı-lacivertliler, başarılı basketbolcuya kariyerinin bundan sonraki bölümünde başarı dileklerini iletti.

Yeni sezon öncesinde kadrosunu şekillendirmeye devam eden Fenerbahçe'de gözler şimdi yapılacak yeni hamlelere çevrilmiş durumda. Zagars'ın vedası, kulüpte yeni bir yapılanmanın önemli adımlarından biri olarak kayıtlara geçti.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *