Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları Topuk Yaylası’nda yüksek tempoyla devam ediyor. Sarı-lacivertli ekip, Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirdiği günün ilk antrenmanında hem fiziksel dayanıklılık hem de saha içi ritim üzerine yoğunlaştı.

Kuvvet ve dayanıklılıkla başladı
Antrenmanın ilk bölümü salonda yapıldı. Futbolcular, kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle güne başlarken teknik heyet, hazırlık döneminin fiziksel temelini güçlendirmeye yönelik programı uyguladı.
Salon çalışmasının ardından sahaya geçen sarı-lacivertliler; ısınma, çabukluk ve koordinasyon çalışmalarıyla idmanın temposunu artırdı. Dar alanda yapılan pas organizasyonlarında ise oyuncuların karar verme hızı, pas kalitesi ve hareketliliği ön plana çıktı.

Bireysel çalışmalarla tamamlandı
Antrenmanın son bölümünde futbolcular bireysel çalışmalar yaptı. Teknik ekip, oyuncuların fiziksel durumunu yakından takip ederken, yeni sezon öncesi kamp temposunun kademeli şekilde yükseldiği görüldü.
Fenerbahçe, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla devam edecek. Topuk Yaylası’nda mesai sıkı, hedef net: sezona güçlü, diri ve oyun planı oturmuş bir takımla girmek.