Fenermedia Futbol Topuk Yaylası’nda Oğuz Çetin mesaisi

Topuk Yaylası’nda Oğuz Çetin mesaisi

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü. Futbol Direktörü Oğuz Çetin’in idman öncesi takımla bir araya gelmesi kamp gününe ayrı bir hareket kattı.

Okunma Süresi: 2 dk

Fenerbahçe’de yeni sezon hazırlıkları Serkan Acar Resort & Sports Topuk Yaylası Tesisleri’nde devam ediyor. Sarı-lacivertli ekip, günün ikinci çalışmasında hem fiziksel yükleme hem de dar alan oyunlarıyla tempoyu yukarı çekti.

Oğuz Çetin takımla toplantı yaptı

Antrenman öncesinde Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla kısa bir toplantı gerçekleştirdi. Çetin’in kamp sürecinde takımla yakın temas kurması dikkat çekerken, deneyimli futbol adamı idmanın bir bölümünü de saha kenarından takip etti.

Bu buluşma, yeni sezon öncesi saha içi hazırlık kadar kulüp içi koordinasyonun da güçlü tutulduğunu gösterdi.

Core çalışmasıyla başladı, hücum oyunlarıyla bitti

Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki antrenman salonda yapılan core çalışmasıyla başladı. Futbolcular daha sonra sahaya geçerek ısınma, çabukluk ve koordinasyon hareketleriyle idmanın temposunu artırdı.

Çalışmanın devamında takım iki gruba ayrıldı. Dar alanda yapılan 5’e 2 top kapma ve pas organizasyonlarında oyuncuların çabuk karar verme, baskı altında pas kalitesi ve reaksiyon hızı öne çıktı.

İdmanın son bölümünde ise yine dar alanda hücum oyunları oynandı. Teknik heyetin bu bölümde özellikle hareketlilik, pres sonrası geçiş ve son bölgedeki tercihleri yakından takip ettiği görüldü.

Hazırlıklar yarın sürecek

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla devam edecek. Topuk Yaylası’nda kamp ritmi her geçen gün yükselirken, sarı-lacivertlilerde hedef net: sezona fiziksel olarak güçlü, taktik olarak hazır ve rekabet seviyesi yüksek bir kadroyla girmek.

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *