Final serisinin dördüncü maçını salonda takip eden Demre İşçen, karşılaşmanın ardından Fenerbahçe Televizyonu’na açıklamalarda bulundu. Sarı-lacivertli ekibin elde ettiği başarıdan duyduğu mutluluğu dile getiren İşçen, sezonun kalan bölümünde de kupaların devamını diledi.
“Yönetime geldikten sonra basketbolda ikinci kupamızı kazandık”
Şampiyonluğun ardından değerlendirmelerde bulunan Demre İşçen, takımın gösterdiği mücadeleyi kutlayarak şu ifadeleri kullandı:
"Yönetime geldikten sonra basketbolda ikinci kupamızı kazandık. İnşallah bu sene kupalarla devam eder. Takımı, menajeri, hocayı ve emeği geçen herkesi tebrik ediyorum."
Sponsorlara teşekkür etti
Demre İşçen, şampiyonluk yolunda destek veren isim sponsoru ve kulübe katkı sağlayan kişi ve kuruluşlara da teşekkür etti.
İşçen, açıklamasında şu sözlere yer verdi:
"1907 Fenerbahçe Derneği, Cenk Öztanık, Gökhan Bey ve isim sponsorumuz İstanbul Jet olmasa buraya gelmek neredeyse imkânsız olurdu. Onların da emeğine sağlık. İnşallah devamı gelecek."
Çifte kupalı sezon
Fenerbahçe İstanbul Jet, 2025-26 sezonunda Avrupa şampiyonluğunun ardından Tekerlekli Sandalye Basketbol Süper Ligi'nde de mutlu sona ulaşarak sezonu iki büyük kupayla tamamladı. Final serisinde Beşiktaş karşısında 3-1 üstünlük sağlayan sarı-lacivertli ekip, lig tarihindeki dördüncü şampiyonluğunu ilan etti.
Demre İşçen'in açıklamaları da bu tarihi başarının ardından camiadaki mutluluğu ve yeni sezon hedeflerine olan inancı gözler önüne serdi.