Topuk Yaylası’nda yönetimden takıma moral

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası’nda sürdürürken günün ilk antrenmanı öncesinde yönetim ve futbol yapılanması takımla bir araya geldi. Sarı-lacivertlilerde kamp temposu çift kale maçlarla yükseldi.

Fenerbahçe’de yeni sezon mesaisi Serkan Acar Resort & Sports Topuk Yaylası Tesisleri’nde devam ediyor. Sarı-lacivertli ekip, günün ilk çalışmasında hem fiziksel yükleme hem de saha içi rekabet üzerine yoğunlaştı.

Cihan Kamer ve Oğuz Çetin takımla buluştu

Antrenman öncesinde Futboldan Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Cihan Kamer ile Futbol Direktörü Oğuz Çetin, teknik ekip ve futbolcularla bir araya geldi. Kamp ortamında gerçekleşen buluşmada takım fotoğrafı da çekildi.

Yeni sezon öncesi yönetim, teknik heyet ve futbolcuların aynı karede buluşması, Topuk Yaylası’ndaki hazırlık sürecine camia bütünlüğü açısından güçlü bir mesaj verdi.

İdman salonda başladı

Teknik Direktör İsmail Kartal yönetimindeki günün ilk antrenmanı, salonda yapılan kuvvet ve dayanıklılık hareketleriyle başladı. Hazırlık döneminin fiziksel temelini güçlendirmeyi hedefleyen teknik ekip, oyuncuların yüklenme seviyesini yakından takip etti.

Salon çalışmasının ardından sahaya geçen futbolcular, koşu ve ısınma hareketleriyle idmanı sürdürdü. Ardından üç gruba ayrılan sarı-lacivertliler, çabukluk çalışmalarıyla temponun dozunu artırdı.

Çift kale maçlarla tempo yükseldi

Antrenmanın son bölümünde çift kale maçlar oynandı. Teknik heyet, bu bölümde oyuncuların saha içi reaksiyonlarını, pas temposunu ve rekabet seviyesini yakından izledi.

Fenerbahçe, hazırlıklarına akşam saatlerinde yapacağı günün ikinci antrenmanıyla devam edecek. Topuk Yaylası’nda tempo her geçen gün yükselirken, sarı-lacivertliler yeni sezona güçlü, diri ve hazır bir takım kimliğiyle girmek için çalışmalarını sürdürüyor.

İLGİLİ HABERLER